דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים: פיתרון הגיוני לקיץ הישראלי 

מאת    [ 10/05/2011 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 2540 פעמים ]

חם, מתחמם, לוהט...

כאשר אנו חושבים על הקיץ הישראלי, הדבר הראשון שאנו חושבים עוד לפני הים, חול והבגדים הקיצים הוא השמש. בואו נודה בזה כולנו יראים מפני השמש של יולי, אוגוסט, באותה מידה בה אנו מייחלים לבואו של הקיץ. השמש המאפשרת לנו לצאת לים ולבריכה ולהאריך את היום בעוד מספר שעות, היא שגורמת לנו גם להגיף את החלונות ולהסתגר בבית כאשר מודיעים ברדיו שעומד להיות שרב או חמסין עם 100 אחוזי לחות. 

כאן המקום לספר לכל מי שעדיין לא יודע איך להתמודד עם הקיץ הישראלי, שפרט לקרם הגנה כובע מצחייה והרבה מים יש עוד דרך להתמודד עם השמש של אזורינו, והיא – סוככים

עלות ותועלת

סוככים לעומת גגונים, הם קלים להתקנה ואינם יקרים. כל אימת שמזג האוויר אינו נוח ואתם רוצים ליצור צל במרפסת או בגן בחודשי הקיץ החמים או לחילופין להגן על הריהוט של הגינה מפני הגשם בתקופת החורף, תוכלו לפתוח את הסוכך אותו התקנתם ולפתור צ'יק צ'ק את הבעיות היומיומיות הקטנות שעלולות להיות מטרד גדול אם לא מטפלים בהן. התקנת סוככים אינה מצריכה אישורים מיוחדים מהעירייה או מועד הבית או מהשכנים. התקנתם היא מהירה מאוד- מהרגע שתחליטו שאתם חפצים בסוכך במרפסת, גינה,או מעל חדרי השינה, כל שעליכם לעשות הוא למצוא חברה המתמחה בנושא, ולהזמין את שירותיה, ותוך זמן קצר יותקנו בביתכם סוככים.

עם או בלי שמנת...?

מה שעלול לקחת זמן הוא הבחירה של הסוכך עצמו.כיום  יש מגוון רחב של סוככים- בצבעי שמנת, בצבעי לבן או אפור, עם או בלי פסים על רקע שמנת, ובצבעים קיצים כמו תכלת.

לעומת השנים הקודמות בהן היה דגם אחד פשוט וכעור למדיי, היום כמו רוב הדברים שקשורים לבית ועיצובו, סוכך אינו רק בעל תפקיד פונקציונאלי הוא תורם גם לעיצוב הבית ולמראה הכללי שלו. מרפסת עם סוכך או גינה עם סוככים מפוצלים יראו אחרת מאשר מרפסת או גינה בלי אלו. סוככים נותנים מראה מטופח ומושקע לגינה או לדירה, אפשר לסגור או לפתוח אותם לפי הצורך, ובגלל עלותם הנמוכה ניתן להחליף אותם בתדירות גבוהה אם רוצים לעצב מחדש את הבית.

עוד בונוס קטן

עוד בעיה שנפתרת באמצעות התקנת סוככים היא הבעיה של פרטיות בדירות שנבנו בעשר שנים האחרונות. כולנו יודעים שדירות חדשות, ודירות בבניינים שנבנו לפני לא יותר מחמש עשרה שנים, הן בעלות יתרונות רבים (כמו מבנה שהוא child friendly  , עיצוב מודרני הכולל חדר ארונות, שני חדרי נוחיות, מטבח אמריקאי ועוד),  אבל יחד עם זאת, דירות אלו  נבנו בצפיפות אחת לשנייה, מה שאומר שאנחנו קרובים יותר מתמיד לשכנים שלנו. בעיקר מציקה הבעיה במרפסות השמש  שבנויות בצמידות זו לזו, וגם אם השכנים הם האנשים הכי נחמדים בעולם, לפעמים רוצים קצת שקט ופרטיות.  

סוככים הם פתרון יעיל גם לבעיה זו- ניתן לפתוח אותם וליצור מחיצה ברגעים בהם רוצים לשבת בערבים בלי הפרעות ורעשים, ושוב לפתוח אותם כאשר אין צורך כזה. הגמישות הזו היא יתרון נוסף של סוככים לעומת גג שבונים אותו באופן קבוע, ולא ניתן "לשחק" איתו כל אימת שמתחשק. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב